.

Translate

Sabtu, 8 November 2014

Cat Cafe

googgle image
            


ni la Cat Cafe. Ini bukan tempat kucing melepak eh!(harap maklum). Disini tempat kita (manusia) dan kucing melepak bersama-sama. Cat Cafe ni ada kat beberapa buah negara je seperti Korea dan Jepun dan terbaru di AS. Tapi saya rasa Jepun punya Cat Cafe lagi cantik. Dah nama pun 'cafe', mestilah boleh makan dan minum kat situ. 


  Dalam Cat Cafe ni, kucing-kucing bebas nk pergi mana-mana pun atau duduk kat mana-mana pun. Korang boleh jumpa banyak spesies kucing dalam ni. Kucing jalanan pun ada. Sesiapa yang minat kucing mesti rasa nak pergi kan? 

  Nak masuk Cat Cafe ni kena bayar ikut jam. Tak pasti berapa. Bagi orang yang minat kucing pasti tak kisah berhabis duit dekat sini. 






google image

  Ni la keadaan kat situ. Tapi dalam Cat Cafe ni ada banyak peraturan. Contohnya, jangan usik kucing yang sedang tidur dan jangan geletek perut kucing tu. Mungkin untuk menjaga ketenteraman kucing tu. Cat Cafe ni juga sangat popular dan sering dikunjungi pelancong dari luar negara. 

  Harap-harap negara Malaysia akan ada la dua atau tiga Cat Cafe ni. Betapa gembiranya hati saya OwO kalau ada dekat Malaysia. 

p.s- Kalau nak pergi ajak saya ye!

Cat Here, Cat There ^_^





                                             

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Support

Adopt dogs and cats at PetFinder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Blogger Templates